Obserwatorzy

niedziela, 25 grudnia 2011

TAG- Świąteczny

Hej!
Nie mam nic do roboty więc dodam dziś tak trzy tagi. Na początek tag świąteczny.

1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Hmm...jakoś nigdy nie oglądam telewizji w Boże Narodzenie i nie mam filmu, który mi się kojarzy ze świętami.No oczywiście wyjątkiem jest "Kevin sam w domu", ale jakoś go nie lubię/
2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?
Czerwony.
3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
Raczej się stroję na tę okazję, ale czasem nie wytrzymuję i jestem w jakimś powyciąganym dresie.
4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?
Jak bym mogła kupić tylko jeden prezent na święta to nikomu bym go nie kupiła. Nie chciałabym, aby inni poczuli się odrzuceni.
5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?
W Wieczór i Poranek Wigilijny (zależy kiedy dostanę).
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?
Nie, ale zamierzałam w tym roku, jednak się nie udało :)
7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?
Lubię odpoczywać nic nie robiąc (w tym roku niestety tak nie będzie) albo chodzić na poświąteczne wyprzedaże. 
8.Czy masz jakieś świąteczne życzenia?      
Nie, nie mam.
9. Ulubiony świąteczny zapach?
Mandarynki z goździkami.
10. Ulubiona świąteczna potrawa  
Pierogi oraz barszcz z uszkami

Całuski, 
Niki

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz