Obserwatorzy

sobota, 24 grudnia 2011

Pierwsze wrażenia- China Glaze, La Roche Posay Effaclar

Jakieś 3 godziny temu otrzymałam pierwszą część mojego prezentu gwiazdkowego :). Właśnie w tej części znalazły się długo przeze mnie oczekiwane kosmetyki - mini zestaw Metro z China Glaze oraz lakier pękające z tejże firmy. Dostałam też kilka kosmetyków z La Roche Posay z serii Effeclar, a mianowicie żel punktowy Effaclar A.I , żel myjący oraz żel Effaclar Duo. Jeśli chodzi o China Glaze to jestem na razie baaardzo zadowolona; super konsystencja, fajny pędzelek i jesze wystarczy jedna warstwa, aby dobrze pokryć cały paznokieć! O La Roche Posay nic jeszcze nie mogę powiedzieć oprócz tego, że Effaclar Duo po nałożeniu strasznie piecze no i wszystkie kosmetyki z tej serii pachną jak płyn do mycia naczyń :)

Całuski,
Niki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz