Obserwatorzy

niedziela, 25 grudnia 2011

TAG- 40 przypadkowych pytań

Teraz kolej na 40 przypadkowych pytań :)

1. Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W domu w łóżku :)
2. Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Nie
3. Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, moja spódnica.
4. Czy masz na sobie skarpetki?
Nie.
5. Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie
6.Czy jest Ci gorąco?
Raczej wręcz przeciwnie.
7. Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Sok pomarańczowy.
8. Co ostatnio jadłaś?
Schab z śliwką.
9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W domu.
10. Kto był ostatnim gościem w Twoim domu?
To była moja rodzina
11. Czy tesknisz za kimś teraz?
Nie
12. Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
 Zamierzam spać i oglądać TV no i czytać wizaz.pl
13. Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Nie pamiętam xD
14. Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Nic nie chcę wiedzieć, zdaję się na los.
15. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Nie mam.
16. Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak, na kontrolnych wizytach u alergologa.
17. Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Hmm...Chyba w domu :)
18. Czy masz opaleniznę?
Nie, nie mam.
19. Czego teraz słuchasz?
Coldplay- Christmas Lights
20. Czy kolekcjonujesz coś?
Oprócz kosmetyków to nie.
21. Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy nie byłam zatrzymana.
22. Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Nie.
23. Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
"Na pieszo"
24. Lubisz ostre przyprawy?
Uwielbiam.
25. Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Dziś rano.
26. Czy jesteś bogata?
Nie.
27. Jaka jest u Ciebie pogoda?
Jest dosyć ciepło (jak na grudzień) i pada deszcz
28. O której godzinie budzisz się rano?
Zwykle o 6:00
29. Jaki film ostatnio widziałaś?
"Gwiezdny pył"

30. Jaki masz dzwonek w tel?
Jakiś wbudowany xD
31. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak, byłam.
32. Ile masz rodzeństwa?
Mam siostrę.
33. Komputer stacjonarny czy laptop?
Zależy do czego.
34. Co planujesz dziś robić?
Spać :)
35. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Hmmm....Nie pamiętam
36. Jakie jest twoje ulubione radio?
Nie mam ulubionego.
37. Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Kebaba.
38. Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieski
39. Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Czytałam książkę o historii sztuki
40. Czy masz zwierzęta?
Nie.

Wiem, że wyszło nudnie, ale mówi się trudno.

Całuski,
Niki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz