Obserwatorzy

niedziela, 25 grudnia 2011

TAG- 40 pytań kosmetycznych

No i na koniec tag kosmetyczny :)


1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy dziennie (rano i wieczorem)
2.Jaki masz typ cery? (sucha, tłusta, mieszana)
Raczej mam cerę normalną (tak, jestem jedną z tych szczęśliwców)
3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Teraz myję twarz żelem oczyszczającym z La Roche Posay z serii Effaclar,ale nie mogę na razie nic o nim powiedzieć
4.Czy używasz peelingów do twarzy?
Nie używam, ponieważ mam dość wrażliwą skórę twarzy.
5.Jaka to marka?
-----
6.Jakiego kremu do twarzy używasz?
La Roche Posay Effaclar Duo
7.Czy masz piegi?
Nie, nie mam
8. Używasz kremu pod oczy?
Nie, nie używam.
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Mam teraz, ale niewielki
10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Nie
11. Jakiego podkładu używasz?
Max Factor Smooth Effect Foundation
12. Co z korektorem?
Staram się go nie używać
13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Kiedyś była bardzo jasna, ale ostatnio jakby ściemniała i nabrała takiego żółtawego odcienia
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Są bardzo fajne dla dziewczyn o rzęsach normalnych bądź krótkich. Ja mam rzęsy bardzo długie oraz podkręcone i po pomalowaniu ich tuszem właściwie wyglądają na sztuczne. Czyli jestem za, ale mi nie są potrzebne.
15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Nie, trzymam się tego co pisze producent na swoich produktach
16. Jakiej maskary teraz używasz?
Max Factor False Lash Effect Fusion Volume and Length Mascara
17. Sephora czy MAC?
MAC oferuje tylko kolorówkę i jest normalną firmą kosmetyczną, a Sephora to perfumeria i można w niej znaleźć różne rodzaje kosmetyków różnych firm. Obydwa według mnie są fajne
18. Masz kartę pro do MAC?
Nie, nie mam takiej karty
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Palcy, gąbek oraz pędzli
20. Używasz bazy pod cienie?
Czasami jak mi się chce
21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie, nie używam
22.  Ulubiony kolor cienia do powiek?
Lubię różne kolory
23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Raczej eyeliner
24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?
Nigdy mi się to nie zdarzyło
25. Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Są bardzo trwałe i mają naprawdę głębokie kolory
26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie, nie używam, ale zamierzam kupić jakieś w najbliższym czasie
27. Ulubiona szminka?
Lubię różne
28. Ulubiony błyszczyk? 
Oriflame, Very Me, Incredibalm
29. Ulubiony róż?
Hmm.... róż w kremie z Essence z limitowanej kolekcji Ballerina Backstage
30. Kupujesz kosmetyki na Ebay/ allegro?
Nie, jakoś jestem nieufna.
31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, lubię
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie, bałabym się
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Raczej nie
34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Tak, nawet często
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

Podkład odcinający się kolorem od reszty ciała
36. Lubisz kolorowe makijaże?
Zależy kiedy
37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Nie patrzę jakoś na makijaże gwiazd
38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Krem nawilżający
39. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

Myślę, że tak
40. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Zdarza mi się.


To wszystko na dziś

Całuski,
Niki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz